Dere, altså

Det er dagboka mi, dette. Men det er bedre enn en dagbok fordi dere leser den og sier kloke, rare, kule ting.

Og nå, mens jeg driver og skraper meg selv opp til vanlig form, sier dere så mye fint at jeg innimellom begynner å grine. Og noen ganger må jeg le når dere er fandenivoldske og morsomme. Også blir jeg litt stolt fordi en av mine favoritting er at jenter er rause mot hverandre. Og jeg burde kommentert hver og en kommentar. Kanskje jeg gjør det også når jeg har fått hodet litt mer over vannet. Foreløpig er det nok å skrive, lese, spise, trene, stå opp – alt det vanlige, bare med en vond klump i magen.

Uansett, det er fint med sympati og støtteerklæringer. Tusen takk. Dere hjelper.

Og jeg har det litt bedre i dag enn i går.

  1. #1 by Julie Marlen Engel on mai 23, 2011 - 11:24 pm

    Finfin blogg!

  2. #2 by koffeine on mai 24, 2011 - 6:54 am

    Du, altså. Du er bra!

  3. #3 by Astarkvedja on mai 24, 2011 - 7:24 am

    Jeg henger meg på Koffeine her!

  4. #4 by sukkerspinnet on mai 24, 2011 - 11:43 am

    Fint at du har det litt bedre i dag enn i går. I morgen blir det enda bedre, på torsdag enda bedre igjen, og på fredag skal du se at det nesten er bra🙂
    Fredagspils?😉

  5. #5 by Tenkerbell on mai 24, 2011 - 1:34 pm

    Ja, noen ta slike jenter med på fredagspils! En koselig en, i solen, et sted der alle smiler og verden er glad🙂

  6. #6 by Tirill on mai 24, 2011 - 5:28 pm

    Dette hjelper alltid meg når jeg trenger å løfte hodet litt:

Legg igjen en kommentar

