Fredag

Hver fredag, etter jeg har slått på pc-en, logget meg på, hentet kaffe og sjekket e-post er jeg alltid innom Glamourbibliotekaren. De glamorøse innleggene hører liksom med, på samme måte som A-magasinet, Nytt på Nytt og andre sikre fredagskort.

Så da vanedyret ikke fant «Glamorøs fredag» øverst på bloggen, ble jeg litt sånn – hva nå? Jeg er ikke klar til å begynne å jobbe. Jeg har jo andre blogger jeg leser, men på fredager er jeg sta. Jeg vil ha litt glamour.

Men jeg har jo det – jeg har min egen. Har ikke jeg spist frokost i senga med Nyhetsmorgen, kanskje? Har jeg ikke på meg silkebluse fra See by Chloe (ny!), har jeg ikke spist vaffel? Har jeg ikke en herlig ettermiddag uten spesielle planer (kanskje trene, kanskje bake, kanskje vaske, kanskje lese, kanskje se den filmen, kanskje ingen verdens ting?)? Det er det jeg har. Jeg har dessuten nyvasket hår, nynedlastet Graceland på iPoden, sol i hjertet og støle lår.

Så visst ble det glamorøs fredag. Bare med en liten mangel sånn på morrakvisten.

Ha en riktig fin helg, dere, come rain or shine…

Og en fin låt til helga:

,

  1. #1 by sukkerspinnet on mai 13, 2011 - 12:41 pm

    Nyvasket hår, skjørt/kjole, god morgenkaffe og det å sove til halv ni er obligatorisk på fredager! Det samme er innleveringer, telefonsamtale hjem til mamma, kafebesøk med en kamerat, se en ny episode av The Big Bang Theory og så si BAZINGA!
    Godt å høre at det ikke bare er jeg som har fredagsritualer, om enn litt annerledes😛

  2. #2 by Elisabeth on mai 13, 2011 - 1:49 pm

    Aaaah, I love you! Jeg syns heller ikke fredagen var den samme uten – vurderte å blogge om det, men droppa tanken. Glad du gjorde det!! Min fredag har nemlig blitt en superglam og lykkelig fredag den trettende🙂 Nytt (?) middagsservise fra 1948 har kommet i hus, det er sol og fint ute, jeg dufter av D&G nr 6/L’Amoreaux og har billetter til sommerens utvilsomt fineste konsert; Bo Kaspers Orkester på Nyholm Skandse ei fredagsnatt, konsertstart kl 23.59😛

    O lykke! Nå redda du fredagen min:)

  3. #3 by Elisabeth on mai 13, 2011 - 1:50 pm

    (Oh, and I forgot: Blogger er nede, derfor får neppe glambiblisen oppdatert bloggen sin i dag😦 )

Legg igjen en kommentar

