Samtaler om ingenting og hvorfor de blir viktige

1.
-Dere burde hatt beplantning i bakgården.
-Burde hatt hvafforno?
-Beplantning. Du vet.
-Er ikke det noe litt annet…?
-Du tenker på forplantning, din nisse. Vil du bli med hjem å se på forplantningen min?
(Høy latter- Smilerynker herfra til glade jul)

2.
-Var det ikke en brann på Bjølsen i dag?
-Jo, og i natt var det en på Etterstad. De tror visst den var påsatt…. Satt på.
-Satt på? Som i tent på?
-Sa jeg ikke påsatt? Man sier påsatt?
-Jo, men så rettet du på deg selv. Satt på, du….. (Høy latter. Smilerynker herfra til glade jul)

Om det er med meg eller av meg – jeg elsker å få ham til å le.

,

  1. #1 by Siven on mai 11, 2011 - 6:47 pm

    Han er en mann av frekke hentydninger ser jeg.. 😉

    Kos dere i latteren.

    • #2 by slikejenter on mai 11, 2011 - 7:13 pm

      Vi er vel ganske frekke begge to 😉

      • #3 by Siven on mai 11, 2011 - 7:15 pm

        Alltid godt å være enige. 😀

  2. #4 by smgj on mai 12, 2011 - 6:22 am

    😀

  3. #5 by Sulvis on mai 13, 2011 - 4:21 pm

    Hahaha herlig, du!

Legg igjen en kommentar

