How could you run from me now / The loneliest chime in the house

Magiske øyeblikk sto i kø på Folketeateret lørdag kveld. Til de av dere som ikke kunne være der: Nyt. Til de av oss som var: Gratulerer med å ha vært på en av de fineste konsertene.

  1. #1 by Eirin on mai 2, 2011 - 12:18 pm

    Sant? Jeg var i Bergen og jeg kunne egentlig tenkt meg å bli værende der for alltid, det var helt magisk, jeg ble helt tom inni meg når det var over.

    • #2 by slikejenter on mai 3, 2011 - 1:17 pm

      Jeg skjønner godt hva du mener. Det er alltid litt vemodig når sånne utrolige konserter tar slutt. Men vi var i alle fall hedlige og fikk den med oss!🙂

  2. #3 by koffeine on mai 2, 2011 - 12:22 pm

    Det var utrolig fint! Skulle ønske dansinga hadde starta før.🙂

    • #4 by slikejenter on mai 3, 2011 - 1:18 pm

      Jeg elsket det når de begynte å tulle med mikrofonene der på slutten. Det er så kult når alt ikke virker helt innøvd og planlagt. Og dansing på sitte-ned-konsert? Alltid en vinner!🙂

  3. #5 by wine-fueled narcissism on mai 3, 2011 - 2:09 pm

    Åååååhhhh… Jeg vil ha meeeeeeer. Sufjan ga meg troen på menneskene og livet igjen! Herregud som jeg elsker den mannen… Dån!

Legg igjen en kommentar

