I natt jag drömde

At jeg tok med meg den svært lubne og kommunikative babyen min på Dolly Parton-konsert. Premie i posten til den som kan fortelle meg hva det betyr.

  1. #1 by astarkvedja on april 7, 2011 - 9:06 am

    Drømte at min 65 år gamle mor hadde nedkommet med tvillinger, som viste seg å være ikke så mye babyer som snakkende (og ganske aggressive) katter. De het Helene og Merete. Jeg tror jeg er traumatisert av å lese «Cutting for stone». Kanskje de kan hooke opp med babyen din en gang? Det virka ikke som de likte meg noe særlig, så jeg prøver å dytte dem på andre fantasifostre.

    • #2 by slikejenter on april 7, 2011 - 10:39 am

      Prøver du å døtte de slemme tvillingkattene dine på den koselige, lubne babyen min? Hans eneste lyte, slik jeg så det i drømmen, var tyngden. Men det var en gal kattedame på Dolly Parton-konserten, og hun tar sikkert to til.

  2. #3 by sukkerspinnet on april 8, 2011 - 5:16 pm

    Det betyr at du snart får en baby med han nye, og at den lærer seg å prate raskere enn Dolly Parton kan skrike JOLEEEENE?

    • #4 by slikejenter on april 8, 2011 - 10:16 pm

      Ah. SElvfølgelig. Premie er på vei!

Legg igjen en kommentar

