Mandagsdrøm

Jeg kjenner jeg begynner å bli litt småsjuk, og en liten del av meg har lyst til – i forbyggingens navn – sykemelde meg en ukes tid, være hjemme og lade de batteriene som alltid er litt halvtomme. I stedet pakker jeg ned treningstøy, panlegger venninne-dater og teller dager til han nye kommer hjem (han har vært bortreist i et halvt år, cirka. eller kanskje bare noen dager). Jeg tenker på alt jeg må gjøre på jobbe, og forebygger med paracet, selv om feberen bare murrer. Den verken knurrer, bjeffer eller biter. Ennå.

Sukk. Noen dager hjemme på sofaen, med den nye honningteen jeg fikk i utenlandsgave hos syrran, med dvd-er og heite supper. Ull og pledd. Og søvn – deilig, deilig, tilstrekkelige mengder med søvn. Skulle ønske fastlegen min bare kunne stikke innom å si, øy, jeg tror du trenger noen dager.

Oh well.

,

  1. #1 by koffeine on april 4, 2011 - 9:44 am

    God bedring! Snart påske.

  2. #2 by vaarloek on april 4, 2011 - 12:58 pm

    noe sier meg at du trenger en «mental health day». det ER lov. god bedring🙂

  3. #3 by Maria on april 4, 2011 - 5:33 pm

    God bedring! Ordner seg når han nye kommer tilbake vettu😉

  4. #4 by TeaNote on april 5, 2011 - 2:19 am

    Ah,hørtes herlig ut å bare ha noen hjemmedager på denne kanten også!

  5. #5 by slikejenter on april 5, 2011 - 7:11 am

    Så greie dere er. Jeg har i samråd med meg selv bestemt meg for å ha hjemmekontor i morgen. Ei god avgjerd, trur eg.

Legg igjen en kommentar

