Noen å hate

Jeg er i utrolig godt humør om dagen. Ikke bare fordi jeg er vellykka forelska (såvidt jeg vet) og får pult på jevnlig basis (yess!), men også fordi det våres i bakkan og jeg greier å skyve ting foran meg på jobb uten å få pænnikk (en egenskap som krever mye trening å øve opp, men som jeg, etter snart tre år som stipendiat, er i ferd med å perfeksjonere).

Men jeg er ikke immun mot dårlige dager. Av og til kommer de i form av togstans, av snø, av forsovelser og fett hår.

I går i form av en liten, tilårskommen, fleskete nisse uten sosial intelligens, men med nedlatende holdning og selvgodhet nok til et helt kollegium.

Til hans ære fant jeg fram to gamle favoritter. You SUCK. Enkelt og poengtert.

Og selvsagt – Møkkamann. Dessverre kun en liten smakebit.

,

  1. #1 by astarkvedja on mars 31, 2011 - 11:01 am

    Nissedude, you suck! Vær snill med yndlingsbloggersken min!

    • #2 by slikejenter on mars 31, 2011 - 12:36 pm

      Nå lagde jeg nesten et sånt hjerte som jeg egentlig prinsipielt er i mot. Men jeg regner med du skjønner greia. Takk!

  2. #3 by Elisabeth on april 4, 2011 - 8:00 pm

    Og denne: http://www.youtube.com/watch?v=KUHqFhnen0U

    Litt sent, men likevel🙂

    • #4 by slikejenter on april 5, 2011 - 12:32 pm

      Jeg fikk den gledens nyhet om at denne mye omtalte møkkamannen forlater jobben til neste år. Det er liksom grenser for hvor lenge slike gamlinger kan klore seg fast.🙂

Legg igjen en kommentar

