Kameleting*

Den var ganske seig og tung å svelge, men jeg valgte minste motstands vei.

Og bloggen er gapestokken min. For ja, jeg har gjort det:

Bestilt flybillett hos Ryan Air.

Jeg har ikke mange prinsipper, men å aldri fly med et av de – personalpolitisk – mest forkastelige selskapene på den vestlige halvkule har til nå vært et. Jeg gjentar: Aldri igjen.

Til mitt forsvar: Jeg er så fryktelig lei av å reise, og RA hadde en flyvning som sparer meg et halvt døgn (og dermed en overnatting).

Jeg lover, med hånden på tastaturet – å aldri gjøre det igjen.

*Hadde jeg lest overskriften uten å ha forfattet den, ville jeg umiddelbart begynt å lure på hva kame-leting var for noe.

  1. #1 by TeaNote on mars 28, 2011 - 8:02 am

    Lykke til! Har aldri reist med de selv,men hører ikke annet enn negativt om de.

    • #2 by slikejenter on mars 29, 2011 - 7:58 am

      En gang for mange år siden. Ingen spesielt positiv opplevelse. Og dette blir siste gangen, altså, det et ordnetlig møkkaselskap.

  2. #3 by koffeine on mars 28, 2011 - 9:42 am

    Jeg tenkte kamel-leting. Hehe.

  3. #5 by Astarkvedja on mars 28, 2011 - 10:51 am

    Jeg leste kamele-ting. God tur. Husk å plassere prinsippene i håndbagasjen i tilfelle du trenger dem på kort varsel.

    • #6 by slikejenter on mars 29, 2011 - 7:58 am

      Takk for tipset du, det skal jeg gjøre. Jeg har veldig få prinsipper, så jeg tror de får plass i toalettmappen.

  4. #7 by Ingrid B on mars 28, 2011 - 12:00 pm

    Kamelose!

  5. #9 by AM on mars 29, 2011 - 10:10 am

    Leter du etter kaméen?😉 Å bryte prinsipper er aldri moro, men det kan hende gleden over minste motstands vei overskygger angeren.

    • #10 by slikejenter on mars 30, 2011 - 8:07 am

      Ja, prinsippløs som jeg er vil nok det siste være tilfelle. Jeg får claime unntakstilstand, tror jeg. Det er jo heller ikke for min egen fornøyelse jeg reiser.

  6. #11 by Ulrikke on mars 29, 2011 - 11:18 am

    HEHE, da jeg fløy Ryanair sogte de lodd ombord. Vekket oss midt på natten med beskjeden «nå kan dere vinne en bil».

    • #12 by slikejenter on mars 30, 2011 - 8:06 am

      Jaysus. Jaja, det er bare en times flyging. I will survive.

Legg igjen en kommentar

