Selvtilfreds torsdag

Det går nesten ikke an. Jeg er forelska i en som er forelska i meg, jeg har (nesten) flow på jobben og ikke antydning til panikk (som jeg burde). Jeg har fått mer enn nok igjen påskatten. Sola skinner og jeg er så glad, og dessuten er det snart helg.

For mye eller? Jeg har et nytt yndlingsband , så de kan veie opp med no’ dritt.

Jeg kan ikke skrive dette på facebook, men jeg må få utløp for gleden (og fascinasjonen) et sted. Det ble her.

  1. #1 by astarkvedja on mars 24, 2011 - 9:00 am

    Du ruler!

  2. #3 by Siven on mars 24, 2011 - 3:18 pm

    Fysj og fy og ekkelt! SÅ urettferdig…😛

    Nei, seriøst… Godt noen koser seg og unner deg alt godt!😉

    • #4 by slikejenter on mars 25, 2011 - 8:14 am

      Takk for det – og velkommen hit🙂

  3. #5 by ~SerendipityCat~ on mars 24, 2011 - 3:20 pm

    Så herlig!❤

    • #6 by slikejenter on mars 25, 2011 - 8:15 am

      Ja! Det er det, og jeg prøver å huske å nyte det (derfor må jeg skrive det ned et sted, sånn at jeg kan huske det til seinere :))

  4. #7 by Tirill on mars 25, 2011 - 11:48 am

    Jeg har begynt å sende statusoppdateringer på sms til venninnene mine istedenfor, i og med at vi ergrer oss over alle på facebook, men det skal søren klype meg være lov å være glad og si det høyt!

    • #8 by slikejenter on mars 25, 2011 - 12:02 pm

      Klart det – det som irriterer meg på facebook er når folk skriver det samme hele tida – som oftest en variasjon over «åh så lykkelig og dyktig jeg er». Men jeg må jo passe meg for å bli en gammel irritabel nisse. Oh well. It’s my blog and I’ll rejoyce if I want to.🙂

Legg igjen en kommentar

