Det er en klisjé, men hva gjør vel det?

Bare sånn for ordens skyld: det er vår nå.

  1. #1 by astarkvedja on mars 14, 2011 - 1:16 pm

    Jeg vil tro på vår! Jeg vil! Jeg vil gjerne tro, men så kommer den ekle snøen og de konspiratoriske kuldegradene og bokstavelig talt river vekk grunnen under føttene mine. (I går datt jeg nesten på fortauet foran huset til Anne B. Ragde. Det ville vært flaut. Særlig fordi det bare var en bitteliten issvull der).

  2. #3 by vaarloek on mars 14, 2011 - 9:55 pm

    jeg forstår ikke dette ordet, vår, hva er det du mener med det? #nordnorge

    • #4 by slikejenter on mars 15, 2011 - 7:53 am

      Oh believe me, I feel you. Da jeg flyttet hjemmefra hadde jeg egentlig litt lyst til Tromsø. Men det gikk ikke fant jeg ut. Det kunne ikke bli mørkere.

      Så jeg har alltid flyttet sørover. Det beste med østlandet er at her er disse årstidene jeg bare hørte om da jeg bodde i nord.

Legg igjen en kommentar

