F for fine

Siden det er fredag! Stjålet fra fine Annikken.

Mine fem fime (Ah! Både rim og allitterasjon. Det er like før det går for meg nå):

1. Han nye fine
2. I kveld blir en fin kveld med gammel venninne, god mat og deilige bobler.
3. Jeg fant adgangskortet mitt til jobb som jeg har leita etter i en uke.
4. Lønningsdag
5. Ingen konsekvensutredning for oljeboring i Loforten og Vesterålen.

Tror jeg lett kunne skrevet 50 til. God helg, fine folk!

  1. #1 by koffeine on mars 11, 2011 - 2:42 pm

    God helg til deg også! Og hurra for ingen konsekvensutredning! DET var litt av en gladnyhet å våkne til!

    • #2 by slikejenter on mars 12, 2011 - 9:12 am

      Ikke sant! Hver morgen skrur jeg på radioen og hører på nyhetsmorgen. Det pleier å være en lang rekke elendighet og smålig krangel, men i går var det en god dose glede au🙂

  2. #3 by Hilde on mars 12, 2011 - 9:34 am

    Heihei! Ja, det kan jeg prøve. Jeg kan skrive litt til deg i kveld🙂

  3. #5 by ingridmj.wordpress.com on mars 13, 2011 - 10:24 am

    Og jeg leser gjerne 45 til.

Legg igjen en kommentar

