Tested & approved

Dette skal ikke bli en sminke/mote/makeup-blogg. Men i det siste har jeg ervervet meg noen kjekke produkter jeg føler meg kallet til å dele med flere. Spread the joy, så å si.

Læbestift: Urban Decay. Det er fine saker for jålete jenter. Fine farger, føles nesten som gloss og jaggu har de morsom design au.

Lipgloss: Den nye ROSA (deiligdeilig babyrosa!) lipglossen fra mac viva glam, supposedly lagd i samarbeid med Lady Gaga. Kyssemunn til folket.

Primer: Tel auan, som vi sier der jeg kommer fra. Urban Decay sparker røv og får øyeskyggen til å sitte som bein. Eyelinerne er også verdt hver krone (jeg har bare prøvd blyantene).

Eyeliner: Har i lang tid hørt gode ting om Macs gel-liner. Jeg har kjøpt den og kan med glede stemme i lovprisingen: Den er SUPER. Sitter som bein, lett å legge.

Mascara: Clinique – ja når det gjelder sminke er jeg en Clinique-jente. High impact curling mascara er uovertruffent bra. Og kan fjernes med VANN. Vel og merke varmt.

Se der, nå ble jeg fin!

  1. #1 by mirakel on mars 10, 2011 - 4:46 pm

    Ikke vær redd for å være sminkedame, jeg liker ihvertfall å få anbefalingen! Så keep ’em coming!😉

  2. #3 by Maria on mars 11, 2011 - 2:37 am

    Mac er digg!

    • #4 by slikejenter on mars 12, 2011 - 9:29 am

      Mac er digg. Neste prosjekt er å teste mineralsminken derfra. Jeg liker det meste annet derfra, så jeg er ganske nysgjerrig. Prøvd den du?

  3. #5 by vaarloek on mars 13, 2011 - 12:15 am

    jeg kjøpte en sykt bra og dyr våtkajal fra MAC da jeg var i oslo sist gang. nå aner jeg ikke hvor den er. eller den kule grønne neglelakken. buhu. hater å være så distréeeeee

    • #6 by slikejenter on mars 13, 2011 - 11:06 am

      Velkommen til min verden.

      • #7 by vaarloek on mars 14, 2011 - 9:47 am

        kan vel ikke si annet enn «takk, det samme»😛

Legg igjen en kommentar

