Kjønnsrollespill

Jeg har fått rede på at han nye både har verktøykasse (med innhold) og drill. Nå skal han skifte lyspæra mi (nei, ingen ekkel eufemisme der, det er en faktisk lyspære) og han truer med å ta med seg drillen for å henge opp ting han finner på gulvet.

Jeg skal lage middag til ham, mens jeg smyger rundt og er effortlessly sexy (den mest krevende formen, dere vet).

Dette er gøyalt.

,

  1. #1 by Tenkerbell on mars 3, 2011 - 11:47 am

    For en mann! Gartneren hadde ikek verktøykasse, men det hadde jeg, og siden han vet å bruke den går vi vel ca ut i null tenker jeg🙂

    Ha en flottande kveld!

  2. #3 by astarkvedja on mars 3, 2011 - 12:39 pm

    Jeg er mest fascinert av setningen «truer med å ta med seg drillen for å henge opp ting han finner på gulvet».
    Interessant. Hva befinner seg på slikejenters gulv? En rekke uopphengte ting?

    • #4 by slikejenter on mars 3, 2011 - 1:17 pm

      JA, faktsik. Klær fremfor alt (vil ikke at han driller dem opp, dog.). Men også en hylle og noen knagger. En panelovn. Sukk. Håper dette ikke bare er tomme trusler.

      • #5 by astarkvedja on mars 3, 2011 - 5:07 pm

        I et glimt så jeg for meg leiligheten din med fire truser, en kjole og en panelovn trygt forankra i taket. Det ville i alle fall gitt folk noe å snakke om på fester.

      • #6 by slikejenter on mars 4, 2011 - 8:39 am

        Jeg kan rapportere at ingenting ble hengt opp (men lyspære ble skifta). Nå er det ikke så mange klær på vulvet heller, en intens ryddeøkt (les: stappe alt i skap og skuffer) sørget for det.

  3. #7 by Linda on mars 3, 2011 - 12:41 pm

    Effortlessly er definitivt vanskelig! Spesielt hvis det ikke blir lagt merke til😉

    • #8 by slikejenter on mars 3, 2011 - 1:19 pm

      Mhm..! det er i kategori med «å sminke seg uten at det synes» – som alle jenter jo vet tar tid og er ganske vanskelig, eller se ut som om man bare har «slengt på seg noe» og likevel ser bra ut. there is no such thing.

  4. #9 by sukkerspinnet on mars 3, 2011 - 7:35 pm

    Effortlessly er klart det mest krevende. Du er god om du får det til hele kvelden😉
    Men har du ikke din egen drill da?😛

    • #10 by slikejenter on mars 4, 2011 - 8:37 am

      Egen drill – no. Det er sånn jeg synes det er dørgende kjedelig å bruke penger på. On the other hand – det er ganske kjedelig å be folk om å få låne drill i eningen, så det blir vel et pliktkjøp etter hvert.

Legg igjen en kommentar

