Storebror ser meg

Når jeg stalker facebook-profilen til min nye flamme, foreslår reklamen i høyrekolonnen at jeg skal kjøpe barberhøvel til damer, glidemiddel og abonnement på en dating-tjeneste. Dette begynner å bli ubehagelig.

,

  1. #1 by Christine on februar 23, 2011 - 1:42 pm

    I dag viste Facebook meg reklame for åreknuter.. Greit nok at jeg nærmer meg 30, men altså…?!

    • #2 by slikejenter on februar 24, 2011 - 8:23 am

      Ja, det er vel ikke ALT som gir overvåkings-følelsen hele tida. Heldigvis!

  2. #3 by Tirill on februar 23, 2011 - 3:49 pm

    hehe! Jeg har «Gjør litt med livet ditt» nettstudier fra NKI og her om dagen dukket det opp en annonse fra Finn.no «Flytt til Askim».
    Den datingtjeneste-annonsen har haunted meg i en evighet nå, tilslutt måtte jeg bare trykke på x og få fjernet den.

    • #4 by slikejenter on februar 24, 2011 - 8:24 am

      Askim! Hvis du bor i Askim trenger du i alle fall en dating-tjeneste. Sa hun fordomsfullt. Brun & blid er en annen gammel kjenning. Kan jeg ikke bare få være bleik, da? Jeg er redd for rynker og kreft!

  3. #5 by Linda on februar 23, 2011 - 5:08 pm

    Stalking er gøy – og litt flaut😉

    • #6 by slikejenter on februar 24, 2011 - 8:25 am

      Og nesten litt nødvendig (i en innledningsfase ;))

Legg igjen en kommentar

