Slike dater (14)

Sommerfugler i magen og skjelvende hender.
-Ring meg når du er ferdig med greiene dine.
Yeah right.

Jeg tok opp telefonen, så på den. Ble fullstendig overmannet av pre-date-pænnik, en følelse av skrekk jeg ikke har kjent på lenge.
-Ta deg sammen, hveste jeg. Ring. Ring.
Etter noen fnisende minutter ringte jeg.
Hei og hallo og nervøs latter. Ikke bare min.
-Vil du møtes ute eller vil du komme hjem til meg?
-Tja, sa jeg og prøvde å høres nonchalant ut. Tenkte Jeg har egentlig bare lyst til å kline med deg, driter litt i hvor vi gjør det.
-Jeg kommer gjerne på besøk, jeg.

Han ville høre «historien min» og for hver ting vi snakket om tenkte jeg oi, du tenker sånn som jeg eller oi, du tenker sånn som jeg vil at gutter skal gjøre. Jeg greide ikke engang å være frampå nok til å flørte skikkelig. Et veldig veldig godt tegn.

Vi drakk litt øl og snakket om fine konserter vi hadde vært på. Vi snakket om folk vi kjente og hvordan vi kjente dem. Vi snakket om foreldrene våre og om hvorfor det er fint å ha søsken. Vi snakket om fine ting og om dumme ting. For hver ting vi sa ville jeg være der lengre. Jeg visste at tiden gikk, men jeg merket det ikke.

Helt til han kysset meg og jeg kjente at jeg hadde venta på det en evighet.

Han sa:

-Du veit at du har sjans på meg?

Jeg er ute av stand til å slutte og smile.

  1. #1 by Ane on februar 4, 2011 - 8:47 am

    Å, jeg blir fnisete av å lese dette! Så fint! Gleder meg til å lese fortsettelsen, jeg.🙂

  2. #2 by tinereiser on februar 4, 2011 - 8:57 am

    Må bare si at jeg liker så godt det du skriver🙂
    Og at det der hørtes ut som en veldig fin kveld og en god følelse!

  3. #3 by Linda on februar 4, 2011 - 8:58 am

    Oj, oj oj.. dette er skikkelig god følelse!🙂 Hold på den! Lykke til;)

  4. #4 by AM on februar 4, 2011 - 9:06 am

    Jeg får sommerfugler i magen av å lese! Dette er spennende🙂

  5. #5 by Plosiv on februar 4, 2011 - 9:19 am

    😀

  6. #6 by ~SerendipityCat~ on februar 4, 2011 - 10:03 am

    Åååh😀 Spontant glis herfra!!!

  7. #7 by Lektorspire on februar 4, 2011 - 10:38 am

    ÅÅÅÅ så fiiiiint!!!

  8. #8 by Synline on februar 4, 2011 - 10:42 am

    Kommer innom og gliser jeg også😀 Nyforelskafølelsen, den er fin den.

  9. #9 by Frøken Drageånde on februar 4, 2011 - 11:03 am

    Åh! Åhåhåh! Dette er litt skummelt, for hver gang det er noe med hjertesmerte på bloggen din, så virker det som om vi er i nøyaktig samme situasjon. Så jeg krysser virkelig fingrene for deg og duden, for jeg liker så godt han jeg treffer nå!

  10. #10 by slikejenter on februar 4, 2011 - 11:21 am

    Alle: Friggin’ YAY!😀 det så fint at jeg blir litt ugod av meg selv.

    Frk. Drageånde: Kult at vi er synkroniserte. Da satser vi på at denne gangen funker det for begge. Det vil helst gå godt😉

  11. #11 by Alt godt on februar 4, 2011 - 11:40 am

    Som du sikkert har fått med deg så ligg eg fire månader framfor deg i løypa, og eg seier Go for it! Ta han!😀

  12. #12 by wine-fueled narcissism on februar 4, 2011 - 11:47 am

    Ååååå så koselig!😀

  13. #13 by astarkvedja on februar 4, 2011 - 12:53 pm

    Lovende, veldig, veldig lovende! Gratulerer! Hurra!:D

  14. #14 by koffeine on februar 4, 2011 - 4:15 pm

    Jeg nøyer meg med et aldri så lite: iiiiiiih!

  15. #15 by mirakel on februar 4, 2011 - 4:47 pm

    Woha!!!!😀 Jeg heier på deg, verdens søteste frøken! (jeg vet jeg aldri har møtt deg, men jeg er hundre prosent sikker på at du er et skikkelig varp!)

  16. #16 by Anne on februar 4, 2011 - 8:44 pm

    Dægern du er god til å beskrive den kriblende følelsen!! Kongepost😀

  17. #17 by anniken on februar 5, 2011 - 2:48 am

    Ah, fantastisk!

  18. #18 by Lillan on februar 7, 2011 - 6:47 pm

    Sukk og smil – kven treng romantiske filmar når ein kan lese slike innlegg🙂 Eg heiar på deg (og han ;))

  19. #19 by Alt godt on februar 8, 2011 - 7:10 pm

    Men du, no må vi få meir detaljar. Har han sjans på deg? Er han fin? Fortell!

  20. #20 by Tirill on februar 8, 2011 - 8:23 pm

    Jeg er også veldig spent på fortsettelsen!🙂

  21. #21 by Frøken Hamilton on februar 8, 2011 - 9:47 pm

    Hurra! Stas!!🙂

  22. #22 by vaarloek on februar 9, 2011 - 2:58 pm

    lucky!

  23. #23 by Maria on februar 9, 2011 - 11:00 pm

    Ihihihihi, jeg fniser her jeg sitter og leser! Gratulerer, kjære deg🙂

  24. #24 by smgj on februar 11, 2011 - 5:08 pm

    hmmm … håper at Slike Jenter er opptatt med research til flere Slike dater eller at det i det mineste er en hyggelig årsak til ordknappheten.

  25. #25 by slikejenter on februar 15, 2011 - 9:54 am

    Takk og takk og JA og… mmmm. Flere grunner til stillheten, men en av dem er selvsagt han nye. Foreløpig ser alt veldig fint ut. Jeg er betatt. Eller forelska. Ja, jeg er nok det. Jeg har grunn til å tro at det er gjengjeldt. Endelig ble jeg begeistra for en av de snille gutta🙂

  1. Mer enn bare vanlig « Slike Jenter
  2. Slike dater (20) « Slike Jenter

Legg igjen en kommentar

