Murphys lov revisited

Det har vært slapt på kjærlighetsfronten en stund. Ingen hotte dater, ingen magekribling, ikke antydning til brusing i blod.

Men i cirka samme periode har jeg registrert veldig fin hud! Ingen dumme kviser, bare jevn, klar hud uten tørre flekker eller fete partier. Gode sminkedager og generell velstand foran speilet.

Herren gir og herren tar, vet jeg.

Nå avtaler jeg å treffe han nye, låvvlie. Stryker meg selvtilfreds over haka. Au. Der inne, langt under huden bygger det seg opp en kvise av type betent, rød, slem, en av dem som bare ligger og gasser seg utenfor rekkevidde.

Takk Murphy. Hjertelig.

  1. #1 by smgj on februar 3, 2011 - 10:16 am

    hehehe

    Murphy morfer hormonene altså.

  2. #3 by Linda on februar 3, 2011 - 4:17 pm

    Herlige innlegg, nok en gang! Takk for besøket hos meg.. setter pris på at du likte det du leste🙂 -Linda-

  3. #4 by plosiv on februar 3, 2011 - 6:00 pm

    Murphy da! La oss håpe at det blir en bra slike dater-post, i det minste.

  4. #5 by Maria on februar 9, 2011 - 5:10 pm

    Murphy er så slem. Men én ting skal han ha, han dukker alltid opp når han skal. Han svikter oss aldri.

Legg igjen en kommentar

