Fredagsmeme

Sioden det er fredag og innsatsviljen er dalende blir det meme i dag. Jeg har tatt det fra utmerkede Plosiv.

♥ Hva er du opptatt av for tiden? Avhandlingen. Og ekstrajobben. Og å ta en dag av gangen (funker overraskende bra).
♥ Hva har du på deg i dag? Under: ull. Over? nudie-jeans og blå cashmere-genser. Øredobber. Bumper-støvler.
♥ Hva skal du spise til middag? Suppe (linse/tomat/gulerot/ingefær. Jævlig godt.
♥ Hva vil du gjerne lære deg? Bedre fransk. Å danse bedre. SElvdisliplin.
♥ Hva hører du på akkurat nå? Paul Simon/Graceland
♥ Hvordan er ditt favorittvær? Sol, varmt, litt bris.
♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å få på plass alle elementene sånn at jeg kan bli ferdig med avhandlingen på tida.
♥ Hva syns du om den personen som tagget deg? Stjal den fra Plosiv, og selv om jeg ikke kjenner henne personlig virker hun gjennom bloggen sin som ei grepa dame.
♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden – hvor skulle det vært? Et varmt og vakkert sted.
♥ Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? En date med han jeg drømte om i natt…
♥ Hva vil du gjerne bli kvitt? Mye overflødige greier hjemme.
♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? Et varmt sted. Karibien.
♥ Hvilket språk vil du lære? Fransk. Og jeg kunne tenker meg å kunne arabisk.
♥ Hva ser du etter i en venn? En som stiller opp, en å le med, en som du gleder deg til å snakke med hver gang vi møtes. Jeg har mange sånne venner, heldigvis.
♥ Hvem vil du gjerne møte? Hyggelige, interessante mennesker. De andre gidder jeg ikke bruke tid på.
♥ Hva slags musikk liker du? Mye pop-rock. Indie.
♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? En av kjolene mine. Kan ikke velge en, det er som å be en mor velge et av barna sine.
♥ Hva er drømmejobben? Det vet jeg faktisk ikke. Ikke PhD-stipendiat i alle fall. Regner med å få den når jeg er ferdig!
♥ Har du noen favorittmodeller? Nei. I alle fall ikke av typen catwalk.
♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på? Jeg har da 1000 kroner, såklart. I’m a working girl! Men hvis jeg hadde dem i hånda og skulle bruke dem nå, ville jeg lagt på noen tusen ekstra og kjøpt meg en skikkelig fin og varm vinterjakke.
♥ Beskriv stilen din? Feminin, personlig (med det mener jeg at folk ofte sier «og det skjørtet/den buksa/de skoene/den kjolen var skikkelig deg. Ikke bare jeg, men mange av de jeg kjenner kan spotte stilen min. Det er personlig. Og jeg bruker klær som passer meg, ikke klær som nødvendigvis er moderne. Moteslaveri kjeder meg. Men jeg er litt hemmet av kulden, så nå blir det litt oftere bare lag på lag med ull og bukser og gensere).
♥ Hva var det siste motebladet du leste? Vogue. Nei, jeg leste Costume hos ei venninne.
♥ Den siste cd-en du kjøpte? Aiaiai… jo, det husker jeg. Markusevangeliget av Markus Krunegård (strålende album).
♥ Hva hørte du på da du ble tagget? Ble ikke tagget. Men hører på spotify-lista jeg lagde i går.
♥ Hva vil du akkurat nå? Se på klokka, tenke, oi, nå må jeg gå. Stikke på trening og gjøre ærendene mine før jeg flater litt ut i sofaen hjemme.

  1. #1 by plosiv on januar 29, 2011 - 3:41 pm

    Woop, woop!

Legg igjen en kommentar

