I say tomato…

Eller: Min ekskjæreste forstår meg ikke

Chatter med eksen om hans nye jobb:

Ja, det er mycket, du vet. Men alla tycker det er bra at jag har blivit en del av corporate management.
– Så fint da (Gjesp. GJESP. Kan han høre at jeg gjesper?)
Unntagen min gamla chef (blunkesmiley)
– You always were a corporate guy… (Kjempeironisk blunkesmiley. Hvem vil vel være en corporate guy?)
Tack! Vilken fin komplimang! (ikke-ironisk smiley)

That’s who.

Jeg glemte hvem jeg chatta med.

  1. #1 by Maria on januar 21, 2011 - 11:23 am

    Hahahaha! For en fyr. Bra han er i fortiden.

    • #2 by slikejenter on januar 21, 2011 - 12:32 pm

      Hear, hear. Jeg savner ham litt av og til, og da er det godt at han minner meg på de tingene som faktisk irriterte meg med ham og gjorde at vi ikke passa så himla godt sammen uansett.

  2. #3 by astarkvedja on januar 21, 2011 - 11:50 am

    Hvem vil vel være sammen med en corporate guy?😉

  3. #5 by smgj on januar 21, 2011 - 11:51 am

    HAha! Tannlegen min (female) har også en svensk X – med omtrent samme sans sans for humor og antenner for ironi (x-en altså). Kan det være en del av det svenske y-kromosomet?😀

    • #6 by slikejenter on januar 21, 2011 - 12:33 pm

      Ja, aka det onde gen som en venninne døpte det for en stund siden.

  4. #7 by vaarloek on januar 21, 2011 - 11:28 pm

    knis

  5. #8 by Kathleen on januar 23, 2011 - 9:47 pm

    Uffda.

    (Jeg må le litt)

  1. Mitt liv som filmstjerne « Slike Jenter

Legg igjen en kommentar

