I uka som gikk…

Har jeg blitt resignert over den norske asylinstitusjonen – nok en gang.

Har jeg blitt overrasket over min sentimentale side, som ble så rørt over en tekstmelding inne på Kid Interiør at jeg nesten måtte tørke en tåre i en gardinlengde – fine folk har blitt foreldre og jeg er filletante!

Har jeg blitt lettet over å få dekt mine mange utlegg under min ufrivillige langhelg i London

Har jeg blitt glad for små, enkle ting som hyggelige lunsjer, morsomme telefonsamtaler, rolige innekvelder og god kaffe.

Har jeg blitt besluttsom på jobb og tror – ikke bare håper – at avhandlingen skal leveres til riktig tid.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

