Januarseig

Det er mulig at det ikke bare er meg. Skal jeg legge de morratrøtte trynene på bussen til grunn er jeg ikke alene. Men ting går litt i sirup, jeg føler meg treig, seig, lat. Energinivået er i fritt fall. Jeg har nesten bare lyst til å ligge på sofaen og få det varmest mulig. Toppen av innsats er å ta en klesvask. Det hjelper ikke å trene engang.

I helga har jeg sett nesten en hel sesong av The Wire, jeg har drukket et ukjent antall tekopper. Jeg skulle på byen, men… Det snødde sånn.

Dette er jeg nødt til å riste av meg. Litt musikk?

  1. #1 by astarkvedja on januar 10, 2011 - 9:22 am

    Herfra blir det bare lysere. For øvrig syns jeg du har svært respektable mål for januar. Å ligge på sofaen og få det varmest mulig = høyst akseptabel vintersport. Bli sofaens Northug!

    • #2 by slikejenter on januar 10, 2011 - 2:54 pm

      Jeg er Northug i sofaen, bare mindre humørsjuk. Smiler alltid i sofa🙂

  2. #3 by koffeine on januar 10, 2011 - 2:27 pm

    Du er ikke alene, her går det også rimelig januartrått. I dag har jeg vært på universitetet og kjøpt nesten alle bøkene jeg trenger dette semesteret, og det føles som litt av en bragd! Måtte styrke meg på kaffe og boller med kanelfyll etterpå.

    • #4 by slikejenter on januar 10, 2011 - 2:56 pm

      Åja, viktig med belønning. Særlig når man har fullført noe (akkurat det er fryktelig vanskelig når det hele tiden er bittesmå irriterende ting jeg må gjøre først). Men i dag skal jeg på trening. Jess.

  3. #5 by Frøken Hamilton on januar 10, 2011 - 8:56 pm

    Jeg går mot strømmen her og sier: kom deg opp av sofaen, ta på finskoene og stikk hodet ut og inn på Mono!!! Jeg gjenoppdaget Mono i helgen (hadde ikke vært der på 1 år..) og det var fantastisk! Oslo kryr plutselig av søte, single, morsomme og velutdannende menn, her er det ingen tid for inneslæking..😀

    • #6 by slikejenter on januar 11, 2011 - 8:19 am

      Det blir nok mindre sofa fremover, dessverre. Mange bursdager, fest og moro. Yay. Men Mono? Sorry, der må jeg være surmaga og si ‘meh’. Skal ikke si at jeg ALDRI har hatt det gøy der, men for meg er Mono litt synonymt med litt for unge hipstere. Jeg føler meg gammel og litt naff der😉

      • #7 by Frøken Hamilton on januar 11, 2011 - 10:44 am

        No no, der var en salig blanding av mennesker, også av de modne intellektuelle😀 Hipsterne og småttisene føler jeg invaderer det meste tilslutt uansett…:(

Legg igjen en kommentar

