Du kan hvis du vil

En eller annen hjertegod sjel har nominert meg til aarets Tordenblogg. Jeg takker, bukker og danser rundt i ring (inni meg i alle fall, jeg sitter paa biblioteket – i den stille avdelingen). Jeg vet ikke helt om det er saa sjarmerende aa reklamere for seg selv, men saa er jeg vel ikke saa sjarmerende, da. Dere kan i alle fall, hvis dere vil, stemme paa meg.

Det hadde vaert hyggelig.

Men bare hvis dere vil, assa.

  1. #1 by astarkvedja on desember 10, 2010 - 8:50 pm

    Allerede stemt;)

  2. #2 by Maria on desember 11, 2010 - 7:21 am

    Kunne ikke tenkt meg noen bedre å stemme på🙂

  3. #3 by slikejenter on desember 13, 2010 - 9:01 am

    Jeg har til min store overrasklese og glede registrert at jeg gikk vidre til runde to, utvilsomt paa bekostning av bedre bloggere enn meg. Saa stas! Takk🙂

Legg igjen en kommentar

