Breakfast time

Sto aa loka foran sandwich-disken paa vei til skrivestua, da jeg ble oppmerksom paa to unge menn i kassa.
-I have to get breakfast, yeah?
-Me too.
Jeg kastet et blikk paa disken.
KitKat og cola.

Jeg savner Norge.

  1. #1 by vaarloek on desember 9, 2010 - 11:25 am

    i singapore kunne jeg velge mellom loff (FORTIFIED, må vite), kake og stekt ris/stekte nudler. i feel ya sister. i feel ya.

  2. #2 by slikejenter on desember 9, 2010 - 12:41 pm

    Da faar man lyst til aa spoerre>: fortified with what? Min egen frokost er bra, det er ikke det. Men fascinerende og litt skummelt aa se hva disse studentene troekker i seg av faenskap.

    • #3 by vaarloek on desember 11, 2010 - 11:19 am

      vitamins and minerals, all for you health! lol.

  3. #4 by anniken on desember 9, 2010 - 2:43 pm

    Jeg for min del er overrasket over hvor utrolig mange bangkokianere som spiser donuts til frokost, enten det, eller sånne boller som ligner på berlinerboller, bare at de er fylt med enten gul eller grønn guffe, og jeg skjønner det ikke, for her kan man jo kjøpe så mye godt og billig og sunt på gaten. Rart, sier nå jeg.

    • #5 by slikejenter on desember 10, 2010 - 4:48 pm

      Veldig rart. Like rart som at engelskmenn paa doed og liv maa putte alt i en pie crust for at det skal kunne kalles mat. Men bangkokianerne (eller bangkok-vaeringene, som jeg liker aa kalle dem) har vel ikke det samme problemet med overvekt som her til lands. Saa de spiser formodentlig sunnere resten av dagen.

Legg igjen en kommentar

