I det onde avstandshjørnet

Min nye venninne Nila kunne fortelle meg at av og til blir hun så lei av å snakke med kjæresten på Skype at hun sier det er noe galt med forbindelsen. Jeg betrodde henne at av og til kjeder facebook-chatten meg i en sånn grad at jeg bare logger ut uten å si noe. Vi lo, frydefullt og aldri så lite infamt.

,

  1. #1 by samadhi on november 11, 2010 - 3:17 pm

    jeg må lære meg å lyve. jeg sier heller «herregud jeg er lei av å snakke med deg» og det fører som regel til at vi aldri snakker igjen.
    😀

  2. #2 by Snosen on november 11, 2010 - 6:17 pm

    Word!

  3. #3 by Alt godt on november 12, 2010 - 2:42 pm

    Eg er nesten alltid avlogga når eg er på face. Så mykje meir avslappande.🙂 God helg!

Legg igjen en kommentar

