Cornelis

Jeg er Cornelis Vreejswik-fan. På min hals. Jeg ser fram til filmen om livet hans med både forventning og… forundring. Jeg ser at Herr Huseby fysiskhar likhetstrekk med kongen av svensk visesang, men om jeg kjøper ham i rollen…? Kan hende jeg har hørt litt for mye på Turboneger. Men – fingrene er krysset, og den står først på lista over må-se når jeg er tilbake i Norge.

,

  1. #1 by Maria on oktober 22, 2010 - 11:05 pm

    Det var en god utførelse på kveldens Skavlan ihvertfall! Hank er en mann etter min smak.

Legg igjen en kommentar

