Love…

Det var kjærlighet ved første blikk

,

  1. #1 by astarkvedja on oktober 12, 2010 - 9:01 pm

    Jeg kan se hvorfor! Er den god å ha på? Den gnager ikke over skulderen?

    • #2 by slikejenter on oktober 13, 2010 - 8:41 am

      Nope! Eller – jeg har mest brukt den som håndveske. Den er ikke så stor, så jeg kan heldigvis ikke stappe den full av greier som jeg ellers gjør.

      • #3 by astarkvedja on oktober 15, 2010 - 1:46 pm

        Det er jo ofte en fordel! Er den inndelt i mindre rom, eller er det bare ett stort? (et? ett?)

    • #4 by slikejenter on oktober 15, 2010 - 2:44 pm

      Bare ett stort. Relativt setta, veska er ikke egentlig så stor. men det er plass til f eks en normal paperback og en banan (foreløpig det største jeg har puuta oppi). også en sånn litenlomme, da, som man skal ha leppestift og sånn oppi. jeg greier jo aldri å putte noe som helst der, og lar alt slenge løst i storrommet.

      Når det gjelder et vs ett er det slik jeg har forstått sånn at et er artikkelen, altså et rom, rommet. Men ett er tallet. Ett rom. Så her skal det være ett. …?

  2. #5 by wine-fueled narcissism on oktober 12, 2010 - 9:39 pm

    Sikle…

  3. #7 by Elin on oktober 14, 2010 - 8:50 pm

    Jeg kommenterer _aldri_ på klær/sko/outfits/dill, men nå må jeg gjøre et unntak. Det var en fabelaktig fin veske.🙂

    • #8 by slikejenter on oktober 15, 2010 - 10:15 am

      I know! Den er dritfin. Kjoepte den paa Topshop til den nette sum av … 32 pund.

Legg igjen en kommentar

