Foursome

Jeg elsker moderne teknologi. Jeg sitter her i England og er litt sånn… lost, og jeg tyr til Facebook. Og plutselig simultan-chatter jeg med fire eks-kjærester.

Da måtte jeg humre litt i skjegget. Det hadde ikke gått på bar.

  1. #1 by astarkvedja on oktober 4, 2010 - 9:44 pm

    Oh, the wonders of modern technology.
    Så lenge man ikke glemmer seg og svarer i feil vindu.

    • #2 by slikejenter on oktober 5, 2010 - 8:52 pm

      nei det var det… gikk bra i går i alle fall 🙂

  2. #3 by samadhi on oktober 4, 2010 - 10:31 pm

    haha 😀 word.

  3. #5 by Maria on oktober 7, 2010 - 2:30 am

    Multitasking, altså? Jøsses. Denne teknologien! Er den ikke underbar?

  1. Mitt liv som filmstjerne « Slike Jenter

Legg igjen en kommentar

