Mandagstanker

Jeg er heldig. Jeg har hatt en sånn fin helg, og jeg har feiret at jeg har levd i 30 år. Jeg har spist kake og drukket cava, bestilt kompliserte drinker og hatt seriøse samtaler. Jeg har røkt en bursdagsrøyk og jeg har åpnet mange bursdagspresanger. Jeg har ledd og ledd og kjefta og krangla. Og blitt venner igjen. Jeg har glemt en del, men jeg tror jeg husker det viktigste.

I dag er jeg litt glad, litt redd, litt forventningsfull og litt stressa. Litt sånn dagen derpå. Men det er ikke fredag som sitter i. Jeg skal aldeles straks pakke ned livet mitt i to kofferter og reise ut i verden. Bare noen dager igjen. Det kjennes litt skummelt. Litt bra. Litt fjernt.

Måtte bare skrive litt regulær dagbok, kjente jeg. Få litt styrke.

  1. #1 by ~SerendipityCat~ on september 28, 2010 - 8:50 am

    Gratulerer med 30-årsdag på etterskudd! 🙂

  2. #2 by slikejenter on oktober 1, 2010 - 11:30 am

    Takk for det! 🙂

Legg igjen en kommentar

