Gammelmannstakter – noe prematurt

Jeg tenker en del på 30 om dagen. Alt jeg har gjort på 30 år. En god del. Alt jeg ikke har gjort. Ganske mye. Prøver ikke å tenke på hva jeg burde ha gjort. Så langt i livet er det lite jeg angrer på, kanskje med unntak av et par klesvalg som tenåring.

Det er noe voksent med å ikke lenger begynne med tjue. Nå er jeg snart en thirtysomething. Så er det kanskje greit, da, at jeg allerede har begynt å legge meg til enkelte gammelmannstakter.

Legger meg tidlig

Står opp med hanen

Snakker jovialt med meg selv mens jeg lager frokost

Synger jovialt for meg selv mens jeg finner yttertøy

Er veldig interessert i mokkabønner

Normalt? Tja, det vet jeg ikke. Men det kjennes som en naturlig utvikling.

,

  1. #1 by AM on september 23, 2010 - 7:36 am

    Jeg snakker bare mer og mer med kattene jeg. Synes det sier sitt.

    • #2 by smgj on september 23, 2010 - 11:32 am

      Å snakke med kattene er helt normalt. Det er når de begynner å svare at det blir skummelt.

  2. #4 by vaarloek on oktober 4, 2010 - 8:08 pm

    jeg snakker med meg selv hele tida. om det er så jovialt vet jeg ikke, men jeg tror jeg ser ganske snål ut når jeg går på gata.

    det er bare fordi jeg KJEDER meg så innmari fort. flykter inn i dagdrøm med en gang. enveis monolog ftw.

    (gratulerer med overstått, kommer etter om under fem år) (YIKES)

Legg igjen en kommentar

