Dere søkte

Skjønner ikke alltid at dere havna her, dog…

slike jenter blogg

Men da har du funnet meg, min venn! Mine venner. Hvis det var meg du – dere – lette etter. Gratulerer! Godt søkt. Presist.

mjau sa katten

Hoppe sa gåsa. Er dette et barnerim jeg ikke kjenner til? Kan i så fall ikke hjelpe. Men jeg kan jo bekrefte at katten sier noe som ligner på mjau. Hunden sier voff. And the list goes on.

bendik vold

Fascinert over at noen har funnet min blogg ved å søke på Bendik Vold. Kan huske å ha nevnt ham èn gang. Og det handlet ikke om ham engang. Bedre lykke på neste treff.

hva er en helt?

Si det. Jeg mener det kan handle om noe slikt.

barnslig

En låt av Equicez. En tilstand jeg og mange andre befinner oss i stadig vekk. Man skal visstnok ikke være redd for å være litt barnslig innimellom. Godt det, da. Eller noe.

smiths butikk

Var min yndlingscafè, nå er den dessverre ikke blant oss lenger. Men den var litt sånn som jeg drømmer om å drive.

smile

Smile er fint. Jeg liker folk som smiler. Jeg smiler mye selv. Smiling er bra. Særlig når det bare er deer, klistra fast i ansiktet ditt og du tenker ikke over det, men er glad og det må ut. Det er fint.

ekle ord

Jeg har lagd en liste. Kom gjerne med egne tilføyelser.

nighthawk diner

Ja! Bra sted. God mat og i det hele. Men du må vente på bord, ganske ofte og det kan jo være litt kjedelig. Jeg har vært der noen ganger og har alltid vært fornøyd.

morsomme skilt+frisør

Beklager. Her har jeg ingenting å bidra med. The computer says no. Bortsett fra at det fins en del festlige slike på Grønland/Tøyen. Så en gang: Voksen klipp 180, dame klipp 250, barne klipp 150. Men stort sett er det bare ordinær orddeling, og selv om det kan være morsomt er det stort sett bare irriterende.

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

