Fnisefint og festlig fra uka som gikk

-Min lokale grønnsakhandler har begynt å flørte med meg. Og gir meg rabatter i form av femti øre eller en krone, noe han strålende påpeker hver gang.

-Når mannen foran meg i køen på Kiwi sa til hun som satt i kassa: «Du har så vackra ögon!». Og hun ble glad og flau.

-En treningsøkt så insain at jeg faktisk falt sammen. Musklene ga etter. Det er ikke ofte jeg presser meg sånn. Alt jeg greide etterpå var å le.

-Sesongens første morgenkollektivtur. Ah, jeg elsker å reise kollektivt gjennom byen. Så masse spennende folk. Artige ting å se. Og registrerer med beklagelse at jeg er en av dem som blir like aggressiv av å sykle som å kjøre bil. Dog ikke ekstrem: Jeg kan rope idiot etter deg, men jeg slår ikke på bilen din (det har jeg sett at andre gjør).

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

