Han kommer ikke!

(jeg skjønner ikke – for han er jo allerede her)

På en venninnehyttetur for noen år siden talte vi opp hvor mange menn vi hadde hatt sex med. Selv om ingen av oss kunne konkurrere med Tom Jones eller Rune Rudberg, tok det likevel tid å spore hukommelsen etter hver eneste peniskontakt vi hadde hatt siden vi vinket farvel til vår jomfruelighet en gang på nittitallet. Innimellom måtte vi også mimre og fortelle om den enkeltes bragder og særheter.

Dette førte til sporadiske avbrudd i samtalene hele helga.
-Åja, HAN! Herregud, hva var det han het?
-Torbjørn! At jeg kunne glemme ham, worst fuck EVER!
Og så videre.

Poenget mitt er: Sex has been had. Ganske mye også. Man har sett sin andel kuk*. Store, små, lange, butte, tynne, skeive. Shape of a mushroom, shape of a pyramid. Fra «ser den nesten ikke» til «run and hide, it’s coming at me!» Jeg har sett omskåret og bekledt, jeg har hatt gode tider med store, senete og fantastiske, og litt mer trøblete dager med halvstive, lettpåvirkelige, nervøse. Men alltid har de kommet. Alltid har det gått – med et par unntak, først og fremst med bakgrunn i overdrevent alkoholinntak.

Så man tror man har sett det meste og man blir ikke overrasket lenger. Helt til — det plutselig ikke går.

*Og ja, til de som undrer – det er k-u-k. Ikke k-u-k-k. Really!

  1. #1 by Maria on september 1, 2010 - 7:31 pm

    Akk, jeg ler! Og blir litt opphisset? Hmmm

  2. #2 by slikejenter on september 2, 2010 - 10:25 am

    Hahaha! 🙂

  3. #3 by Wonderwoman on september 4, 2010 - 5:32 pm

    Fikk meg til å le og mimre. Har hatt en del lignende samtaler, til stor latter, i vennegjengen (gjerne på vorspiel. Selv har jeg en liten filosofi, som kanskje ikke egner seg på trykk offentlig, men er moro å tenke tilbake, å le, riste på hodet, og spesielt de gode og noen fantastiske stunder man har hatt…og jeg vil tro har igjen å oppleve.

    God lørdagskveld fra deg til meg.

    • #4 by slikejenter on september 6, 2010 - 7:17 am

      Jeg skulle gjerne hørt din filosofi, jeg…!

      Og takk – det var absolutt en fin lørdagskveld. Du får ha en fin mandag!

  1. Mitt liv som filmstjerne « Slike Jenter

Legg igjen en kommentar

