Uncluttering

Helt siden den O Store Oppussing har jeg levd i… ja, om ikke et reir, så i alle fall en særdeles rotete leilighet. Fine vegger? Check. Skap, hyller, knagger? Et sted å putte alle tingene? Not so much check.

Etter en prokrastineringsperiode som ville fått enhver eksamenslesende student til å gispe av ærefrykt, tok jeg nylig tyren ved hornene og dro på ikea. La igjen noen tusenlapper. Og begynte å skru.*

Jeg er ingen neat freak, hos meg lever hybelkaninene glade dager, og at det ligger hårspenner på kjøkkenet, klær i senga og bøker overalt plager meg ikke nevneverdig. Men jeg lover dere: jeg følte faktisk lykke da jeg beskuet de første skapene som snart skal huse… noe.

Hvem sa at lykke ikke kan kjøpes for penger? Den kan til og med monteres og skrus opp på veggen hjemme i din egen stue.

God helg!

* Det å si at jeg begynte å skru er vel noget relativt. Jeg fikk hjelp. Mye hjelp.

,

  1. #1 by Alt godt on august 6, 2010 - 8:41 am

    Den som trur at lykke ikkje kan kjøpast for pengar har vore i feil butikk. 🙂

  2. #2 by Sulvis on august 9, 2010 - 11:19 am

    Haha, signerer Alt godt!

    Lykken er et skap som skjuler rotet, og hvis det er lavt nok kan hybelkaninene leve under skapet lenge og vel uten å frykte for livet i særlig grad …

    God mandag!

  3. #3 by slikejenter on august 10, 2010 - 8:37 am

    Word. Som de sier 🙂 det er mye lykke i fine ting. og skap til å skjule de fine tingene når de har blitt til rot.

Legg igjen en kommentar

