Eg veit meg et land…

På tide å vende nesa mot nord. Turene mine dit er few and far between. De reflekterer ikke min kjærlighet til landsdelen, som er levende, sterk og pasjonert.

Nettene skal være lyse og lufta skal være klar. Fisken skal være nytrukken og fjellene skal be meg pent om å komme på besøk.

Folka er de betryggende samme og livet går noen hakk saktere enn selv sommerhovedstaden som allerede har gira meg ned i tredje. Jeg skal drikke kaffe hos naboen og gå turer i fjæra.

I sekken har jeg klær for allslags vær og et lite utvalg bøker.

Jeg skal ha kvalitetstid med søster og mor og jeg gleder meg til å ikke gjøre noenting. Lese mens alt er stille. Kjenne litt på det som er inni meg.

Først er det festival, da. Før roen senker seg.

God sommer, dere!

  1. #1 by mirakel on juli 13, 2010 - 7:18 am

    God sommer og god tur! 🙂

  2. #2 by Plosiv on juli 13, 2010 - 11:17 am

    God sommer fine jente, nyt stillheten og lyset der i nord.

  3. #3 by Synline on juli 13, 2010 - 12:06 pm

    God sommer, og god ferie!

  4. #4 by Maria on juli 14, 2010 - 2:55 am

    God sommer 😀 Kos deg hjemme 🙂

  5. #5 by slikejenter on juli 14, 2010 - 12:46 pm

    Takk, fine dere! Right back at you 🙂

  6. #6 by vaarloek on juli 16, 2010 - 5:10 pm

    velkommen heim! det ekje så fint vær, men det fantasisk uansett.

Legg igjen en kommentar

