Gratulerer med dagen, enkelte skatteytere

Jeg er blitt såpass gammel og grådig at 24. juni er bedre enn bursdag. Og dere som fikk baksmell på skatten får bare lukke øynene: Jeg akter å feire min solide tosifrede overtilbakebetaling med god samvittighet.

Hvordan?

En treningsøkt. Og iskald vin med god venninne derefter. Noen bedre måte å tilbringe en torsdag på, kanskje?

  1. #1 by Bergljot on juni 24, 2010 - 7:58 am

    Takk i like måte, du. Her forventes flere titall tusen – dessverre er de allerede investert plassert i sofa på avbetaling, belegningsstein og lamellgardiner. Urk.

  2. #2 by slikejenter on juni 24, 2010 - 8:28 am

    Hm. Jeg vet ikke hva lamell er, men per default synes jeg at gardiner er ganske kjedelige. Jeg har satt av et større beløp til lånenedbetaling. Jeg ville jo egentlig løpt ut og kjøpt Loubotin-skoene jeg så i utstillingsvinduet på Kamikaze forrige dagen. Men jeg har tatt fornuften fangen. Uansett vil jeg anbefale deg å nippe til et glass vin i kveld mens du tenker på at du ellers kanskje ville brukt dine vanlige lønnskroner på alt dette ikke så altfor festlige. Verdt å feire, tross alt. Eller som det også kan hete: enhver unnskyldning for å ta et glass vin.

  3. #3 by Plosiv on juni 24, 2010 - 12:34 pm

    Nyt det, vel fortjent. Det blir ikke mye bedre enn det!

  4. #5 by Grace on juni 24, 2010 - 3:18 pm

    Jeg brukte deler av beløpet på Moschino og Max Mara kjoler i Paris tidligere i måneden – herlig ufornuftig! Resten går rett inn på BSU så får jeg det igjen til neste år også – lurt ikke sant 😉

  5. #6 by k. on juni 25, 2010 - 1:42 am

    høres ypperlig ut. (;

  6. #7 by slikejenter on juni 25, 2010 - 7:09 am

    Grace: Dritlurt! Støtter for øvrig den fine shoppingen din. Innimellom må man bare. Jeg gjorde meg dessverre ferdig med årets wild spending på en nylig avsluttet tjenestereise. Og de håndverkerne jobbet ikke gratis, de heller. 🙂

    K.: Det var ypperlig! 🙂

Legg igjen en kommentar

