Shameful, she admits II

Jeg er sikkert ikke den eneste som har en cd eller to jeg nødig skriker ut at jeg eier. Tvert i mot er det noen eksemplarer i samlingen som alltid blir dyttet litt bort eller gjemt i en skuff. Jeg får meg dog ikke til å kaste uvesenet, for selv om det er flaut er det alltid en eller flere fengende grunner til at disse platene er i mitt eie. Og det står jeg for. På en måte.

Øverst på lista over rødmepinlige anskaffelser* står:

1. Bryan Adams – The Best of Me
Favorittspor: When You’re Gone (med Melanie C, hun sporty fra Spice Girls)

2. Eros Ramazotti – husker ikke albumtittelen
Favorittspor: Cose Della Vita (med Tina Turner. Åjadda.)

3. Andrea Bocelli – Romanza
Favorittspor: Con te Partiro og Miserere

Eierskapet til disse cd-ene ble ikke avslørt før flere måneder ut i forholdet til en av mine svært musikkinteresserte eks-er. Jeg hadde gjemt dem godt allerede før vår første date**. Han medga at han ville ledd av meg, men at ingen av disse tre ville fått ham til å gå hjem.

* Rett skal være rett: Jeg kjøpte ikke disse platene for en uke siden. De har vært med meg siden tenåra.

** I tilfelle han ble med hjem første kvelden (det ble han) skulle kaste et blikk på platene og løpe skrikende ut i natten.

,

  1. #1 by Theme T on juni 23, 2010 - 9:31 am

    When you´re gone ER jo kul!
    Selv fant jeg en nedstøvet Atomic Kitten cd her for en stund siden. Den kastet jeg faktisk!

    • #2 by slikejenter on juni 24, 2010 - 7:36 am

      Den e r litt kul. Eller fengende, i alle fall. Atomic kitten, derimot.. Jeg tror du fant det beste stedet for den plata. Vi kan ikke unnskylde alle ungdommens svakheter. Selv har jeg nok noe eurodancetrash liggende i barndomshjemmet, men det er så langt unna at det nesten ikke teller 😉

  2. #3 by Sexy Sadie on juni 23, 2010 - 11:24 am

    Jeg nekter å kvitte meg av med mine MGP-album…

    De nytes i det skjulte over noen øl med en god venninne.

    • #4 by slikejenter on juni 24, 2010 - 7:37 am

      Noen guilty pleasures må man ha, også på musikkfronten.

Legg igjen en kommentar

