I dag har jeg:

– Hørt på Va Fangool kanskje 45 ganger
– Spist altfor mange grønne epler
– Begynt å få orden på kaoset i heimen
– Tenkt litt for mye på han.. og han…, og smilt så mye på bussen at andre har smilt tilbake
– Bakt en kake
– Sunget i dusjen
– Bekymret meg litt for om lyden fra badet mitt trekket ned en etasje
– Sendt noen medlidende tanker til naboen under
– Lakket tåneglene
– Tatt med meg en saks, faket en kveldstur og stjålet syrinkvister hos naboen
– Innviet min nye Holmegaard-vase med overnevnte kvist
– Lest bok i lyset fra Oslo-lampa

  1. #1 by Lillan on juni 10, 2010 - 7:16 pm

    Eg blir så himla glad av å lesa innlegga dine innimellom – takk! 🙂

  2. #2 by slikejenter on juni 10, 2010 - 9:23 pm

    Og jeg blir himla glad av sånne kommentarer!

  3. #3 by Kjersti on juni 10, 2010 - 10:09 pm

    Jeg har omtrent hørt Va Fangol 45 ganger selv etter å ha hørt den hos deg. Takk! 😀

    • #4 by slikejenter on juni 11, 2010 - 7:12 am

      den er så sinnsykt fengende! 😀

Legg igjen en kommentar

