Best akkurat nå

Jeg er tidvis en maniker, som plutselig kan få helt dilla på ting. Slike manier som kan gi meg lyst til å spise bøker, fortære musikk og leve på en og samme matvare i et år.

Min siste ELSK er Nephews Va Fangool fra DanmarkDenmark. Roskilde-konserten er den siste på en stund. Jeg gleder meg som et BARN! Hva kan jeg si om Va Fangool? Seig, fin, tøff. Dansk!

  1. #1 by Elin on juni 13, 2010 - 6:35 pm

    Bra låt!! :)Skjønner godt at du gleder deg til konsert. Og jeg har bare hørt den EN gang.

Legg igjen en kommentar

