Lyden av fredag

Hvis ikke denne denne låta bidrar til sommer- og fredagsstemning, ja da kan ikke jeg hjelpe deg…

Bildekvaliteten er crappy, men låta – låta er staselig!

  1. #1 by Bergljot on juni 4, 2010 - 11:37 am

    Flott dame og flott låt. Hun opptrer i Stavanger i morgen, men det er visst en annen slags fraføring/-toning man har i vente der, varsles det:-/ Dessverre. God helg til deg;-)

    • #2 by slikejenter on juni 7, 2010 - 7:56 am

      Takk for det og god helg i retrospekt til deg også. Så akkurat at den godeste Whitney fikk thumbs up for Stavanger-opptredenen sin. Kjekt! Selv om jeg ikke lenger regner meg som en fan, er nostalgifaktoren stor når det gjelder dama. Hadde vært gøy og vært der! 🙂

  2. #3 by Tenkerbell on juni 4, 2010 - 7:02 pm

    Jeg, damen som ikke danser med mindre det er tilbakelagt en halvflaske Fernet, er filmet mens jeg synger og danser til Whitney Houstons udødelige So emotional… Litt flau, selv om jeg vet at jeg var veldig gla akkurat i syngingen…

    • #4 by slikejenter on juni 7, 2010 - 7:57 am

      hehe! det er noen låter og noen artister som bringer entertaineren fram i de fleste. i min krets er det dessverre få som glemmer en sløy fremføring av Killing Me Softly. Knegg.

Legg igjen en kommentar

