Ganske sterke meninger

Jeg er blant dem som morer meg kongelig over do-graftitti og slike meningsytringer når jeg oppsøker fasilitetene på byens utesteder. Skjønt den tetteste konsentrasjonen av slike uttrykk vel er å finne rundt omkring på Blinderns studenttoaletter. Der er meningene mange.

Uansett. I det offentlige rom er det dessverre mest ubetydelig tagging i form av uforståelige navnetrekk og/eller symboler. Meningsbærende for ingen bortsett fra en mulig hard kjerne av kvisete hettegenserbekledte sprayboksterrorister. Ha litt humor, da!

Hadde de enda kunne skrevet noe gøy skulle jeg ikke vært så ensidig kritisk.

Stor var derfor gleden da jeg nylig observerte følgende et sted på Grønland (fritt etter hukommelsen):

Jeg har pult mora di!

Nedenfor lød det lakoniske svaret:

Stakkars deg

,

  1. #1 by ChristiaNo on mai 22, 2010 - 11:45 am

    Hahaha! =)

  2. #2 by vaarloek on mai 23, 2010 - 12:15 pm

    jeg vurderer å dra til blindern ens ærend for å dokumentere noen av de do-ytringene. sånn for memorabilia fra mine dager på hf og sv, liksom. særlig hf.

  3. #3 by slikejenter on mai 25, 2010 - 12:27 pm

    😀

Legg igjen en kommentar

