Det beste

Det beste med å være nysingel – rent bortsett fra uendelige muligheter til å gå på kleine dater som jeg i etterkant kan blogge om og dermed more mine lesere med – må være vissheten om at en fantastisk deilig, ny forelskelse nærmer seg. Jeg vet ikke når eller hvem – men at den kommer, se det er jeg ganske sikker på.

Verst er det heller ikke å drikke seg boblebrisen på 17. mai, gå i parken og se på guttene. Kanskje til og med kysse litt på en av dem.

,

  1. #1 by Maria on mai 19, 2010 - 4:45 pm

    Den skåler jeg for! 🙂

  2. #2 by slikejenter on mai 20, 2010 - 8:23 am

    🙂

Legg igjen en kommentar

