Siden det er mandag

Og regnet strømmer ned fra oven, trenger vi litt trøst. Jeg gjør i alle fall det. Selv om helga har vært begivenhetsrik og fin. Det har vært vin i sola med en gammel kjenning, Nighthawk diner (bedre enn sitt rykte), ny sofa, Holmenkollstafett-debut, fest, en interessant kveld på byen, en uventet tur med feil nattbuss og en lang spasertur hjem. Som jeg nådde da det for lengst hadde blitt søndag, lyst og fint. Og en strålende dag og kveld med vakre, gode mennesker, Grünerløkka og Tangerudbakken.

Og det er kanskje nettopp etter ei sånn helg man trenger en ekstra klapp på skulderen? Hos meg, i dag, kommer det i form av en låt som er fylt av sentimentale USA-minner om fine ting som en gang var.

Superman. Det er kanskje ikke alltid så lett å være superhelt?

,

  1. #1 by Juristen on mai 11, 2010 - 10:34 am

    Selv om det er tirsdag, trengte jeg en slik oppmuntring!

    Jeg har ikke lest bloggen din tidligere, men er litt hektet nå, må innrømmes:-) Du skriver veldig godt, interessant og morsomt! Ikke slutt, da..

    • #2 by slikejenter on mai 11, 2010 - 11:24 am

      Åh.. takk! Akkurat en sånn oppmuntring trengte jeg i dag!

      Jeg har ingen planer om å slutte, denne bloggen er både ventil, terapi og et sånt halvkreativt utløp 🙂

      ha en strålende dag!

Legg igjen en kommentar

