If had had a tall man…

Atter en gang har mørket falt på.

Ikke i overført betydning, og ikke i alle rom, men på badet og på do. Jeg tror Bad og Do har konspirert mot meg, samsnakket litt og funnet ut at de skal mørklegge seg selv samtidig. Bad godter seg mest siden det er der det er mest prekært med lys. Jeg later gjerne vannet i mørket, men sminke meg uten lys? Kan kanskje bli morsomt for andre, men pent blir det neppe. Do synes nok det er til pass for meg, siden jeg aldri husker å slukke lyset før jeg går.

Så skift lyspærer da, di røy! I’d be much obliged. Problemet er at jeg ikke når opp. Eller – jeg når opp, men ikke langt nok opp til å styre og ordne med kupler og utskruing og innskruing.

Så jeg frykter jeg må ty til følgende replikk for å bringe lys inn i livet mitt igjen: -Vil du bli med hjem til meg og skifte lyspæra mi?

Det er bra dagene blir stadig lengre. Og at jeg også har speil på kjøkkenet.

,

  1. #1 by Tante Grønn on mai 7, 2010 - 8:16 am

    Anbefaler gardintrapp. Den er lojal og stiller alltid opp, og er veldig lett å ha med å gjøre. Spør ikke om telefonnummer neste morgen en gang 😉

  2. #2 by Frøken Drageånde on mai 7, 2010 - 5:32 pm

    Stemmer også for Mr Gardintrapp. Lovely chap!

  3. #3 by chicida on mai 7, 2010 - 6:07 pm

    Jeg stemmer for å teste ut nytt sjekketriks!

  4. #4 by slikejenter on mai 8, 2010 - 12:09 pm

    Tante G & Frk D: En annen fordel er jo at man kan kjøpe denne gardintrapp på butikken. Ikke like enkelt med menn. Det er jo også bakdelen, iom at jeg ikke har bil og kvier meg for å slæbe rundt på en slik. Det nærmeste jeg kommer er lille bäkväm, som jeg har skrudd sammen helt selv. Litt for liten til dette formål altså.

    Chicida: ja, det gjør du vel 😀 underholdningsverdien er utvilsomt høyere. kompromisset blir nok å låne en av disse høye mennene til som noen av mine venninner har skaffet seg.

Legg igjen en kommentar

