Oslo, 1. mai, 2010

Kjære alle jordens bundne treller (håper dere har reist dere, dog)

Jeg kan ikke påberope meg noe særlig tilhørighet til arbeiderklassen, verken gjennom egen yrkesinnsats eller gjennom stolte familietradisjoner. Like forbanna fullt: Gratulerer med dagen og hallo solidaritet.

At jeg ikke står på Youngstorget og breker mot 1.maitalerne skyldes ene og alene mine svekkede sjelsevner som ledet meg ut på de villeste veier i går. Og det gikk visselig hardt utover både psyke og økonomi. Man kan godt si at jeg feiret dagen i går. Så godt jeg bare kunne.

Håper dere holder stand i toget, selv om det er meldt regn.

Koz&Klemz

/S

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

