Nye oppdagelser

Jeg har løpt mitt første løp, festet på meg mitt første startnummer, og kommet i mål, sliten men fornøyd.

Sentrumsløpet er bare 10 kilometer, og ingen maraton akkurat. Jeg mener likevel jeg lærte nye ting:

    Det er ikke smart å drikke fire kopper kaffe OG spise en stor kokosbolle bare timer før start.

    Gamle folk er eldst. Og seigest.

    Jørgen Festervoll er den bruneste hvite mannen i hele verden.

    Startstreken og mållinjen er ikke nødvendigvis på samme sted*.

    Etter å ha løpt ti kilometer, drukket en liter vann og spist en halv banan skal det ikke mer til enn en øl før man blir bedugget.

*Sa hun bittert

  1. #1 by annikken on april 25, 2010 - 8:01 am

    Gratulerer med vel overstått! Vi er flinke:) (Og det er veldig mange andre flinke folk der ute også..men det er ikke det viktigste. Gamle folk altså. Håper jeg også blir en sånn sei-ing.)

    Jeg gikk også på en smell i forhold til målstreken – satte igang en spurt litt for tidlig. De siste meterne opp var tunge..

  2. #2 by slikejenter on april 25, 2010 - 8:54 pm

    Grattis back at you! Ja, visst er vi flinke! Og tøffe. Av en eller annen grunn var jeg nervøs før start – selv om jeg ikke kjente noe presasjonspress overhodet. Merkelig… 😀

Legg igjen en kommentar

