Forløsende

Forløse: frigjøre, løse ut f- krefter, evner / adj i pr pt: si det f-nde ord

Det er fantastisk og forløsende å se mennesker stormløpe etter bussen. Jeg elsker det! Ikke fordi jeg fryder meg over at folk er sent ute, eller at jeg synes det er kjempekomisk. Men fordi det er så innmari sjelden at folk bryter med normalen. Ingen løper på gata. Ingen snakker med fremmede. Ingen synger med på refrenget når yndlingslåta spilles på ipoden. Ingen har på seg supermanndrakt, eller danser, eller sier hei – bare fordi de har lyst.

Men så er det noen som gjør det likevel.

Og det, mine venner, er forløsende.

,

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

