Mimre

Jeg er rammet av en irriterende vårforkjølelse. Den har ikke vart mer enn noen timer, men jeg har ingen tålmodighet med sykdom, og vil helst at den skal dø så fort som mulig. På plussiden gir tilstanden meg den perfekte unnskyldning til å sløve litt foran min gamle, tjukke tv.

Og hva skal jeg se?

my so-called life

Jeg tenkte det var på tide med et gjensyn med gamle helter. Angela, Rayanne, Rickie – og selvsagt, selvsagt Jordan Catalano.

Du kan du også.

,

  1. #1 by Frøken Drageånde on april 8, 2010 - 8:34 am

    Aaaaaah! På videregående farget jeg håret knallrød, som Angela, og gikk i pappa sine gamle flanellskjorter.

    Rayanne: You wanna have sex with him.
    Angela: Who?
    Rayanne: Who. Jordan. Catalano. Come on, I’m not gonna tell anyone, just admit it.
    Angela: I just like how he’s always leaning. Against stuff. He leans great. Well, either sex or a conversation. Ideally both.

  2. #2 by slikejenter on april 8, 2010 - 7:39 pm

    Og bare alt det fantastiske han sier. Og at han kaller Brian Krakow for «Brain». Det er kostelig! Og det er godt å se at dette er en kjempebra serie, det er ikke bare nostalgi for nittitallstenåringer 🙂

  3. #3 by vaarloek on april 20, 2010 - 8:23 pm

    jordan(L)
    og angela! jeg elsker claire danes for alltid på grunn av angela. herregud. hvem ville IKKE være angela, liksom.

  4. #4 by slikejenter on april 21, 2010 - 7:11 am

    jeg tror a-l-d-r-i jeg har identifisert meg mer med personene i en serie enn akkurat den. og den var en STOR glede å oppdage at den ikke har tapt seg det spor (som kan skje med gamle favoritter), men tvert i mot vokst på meg. låvvliness!

Legg igjen en kommentar

