Betraktninger fra tv-slaveland

Er det bare jeg som reagerer på måten vampyr Bill Compton uttaler navnet til kjæresten på? Han sier det litt anstrengt, men samtidig på en måte som er veldig seksuelt lada. Han tar liksom sats og småstønner det ut.

SOO-okeeeee.

Jeg lar meg fascinere.

Er for øvrig også fascinert av den nyss foliestripede/nyklippede storvampyr/badass Eric Northman*, som ikke går av veien for å blande egenpleie med avriving av menneskelemmer. All in a nights work!

*Swedeman?

  1. #1 by suziluz on mars 11, 2010 - 9:17 am

    Oh yes. Alexander the Swedeman. Han är äldsta brodern Skarsgård, son till Stellan. På export.

  2. #3 by Frøken Hamilton on mars 11, 2010 - 1:57 pm

    Jeg elsker true blood!!!! Var dypt forelsket i Bill første sesong, og ja er veldig med navnreferansen. Deilig. MEN etter å ha sett ferdig sesong to er jeg nå fullstendig oppslukt i Eric. Makan til Mann!Sukk! Sorry Bill..

  3. #4 by L on mars 11, 2010 - 2:04 pm

    Love, love, love Northman. Var helt Team Bill, men etter å ha lest bøkene i serien (i alle fall de fem første) må jeg si at jeg nå har lagt ham for hat…uten å nevne for mange spoilere her.
    Team Eric!

  4. #5 by slikejenter on mars 11, 2010 - 4:08 pm

    Fr Hamilton & L: Yes- Eric er eye candy. purrrrrr 😉

  5. #6 by Maria on mars 11, 2010 - 6:23 pm

    Hhehe, SookeeeeeHHH is MAAAAAAHHHHN!

    That’s the southern accent for ya 😛

    Elsker Trueblood!

    • #7 by slikejenter on mars 12, 2010 - 9:17 am

      han tar liksom navnet hennes og har sex med det…. ! 😀

  6. #8 by Therese on mars 11, 2010 - 8:40 pm

    Kongeserie, gleder meg til sommeren! Eric ❤

    • #9 by slikejenter on mars 12, 2010 - 9:16 am

      Hva skjer i sommer? Hva er det jeg ikke vet nå…? 🙂

  7. #10 by chicida on mars 12, 2010 - 2:31 pm

    åå går også rundt å tenker på sørstats-engelsk etter å ha sett true blood. «But Beeeel!»

    Det som skjer i sommer:

  1. Post-coital slow « Slike Jenter

Legg igjen en kommentar

