Mildt sjokk

Det er i en tilstand av mildt sjokk jeg skriver dette. P2 spiller musikk av den beinranglende mannen til Jennifer Lopez! Det mener jeg er like ille som Ricky Martin, selv om ingen av dem aktivt gir ut musikk i dag (såvidt meg bekjent).

Jeg husker ikke hva han heter.

Men. Det er en grunn til at jeg ikke hører på P4, for eksempel. Og det er slik musikk (ja, ok, det er et par til).

Marc Anthony! Dèt heter han. Uansett. Jeg skjønner ikke hva han har på kulturkanalen å gjøre, bortsett fra å vekke eventuelt sovende lyttere. For å vekke eventuelt sovende lesere – her er et bilde av den levende døde:

Scary, uh?

  1. #1 by Astarkvedja on februar 20, 2010 - 3:28 pm

    «Marc Anthony! Dèt hater han» <-Haha. Freudiansk glipp!

  2. #2 by slikejenter on februar 20, 2010 - 4:10 pm

    hehe, der gikk det visst litt fort… 😀

Legg igjen en kommentar

