Tøffeste jeg vet

Satt og så på Jenny Wilson på tv forrige dagen – svt2 er min redning i disse OL-tider – da jeg med ett hørte noen kjente takter. Viser seg at godeste Jenny og jeg har noe til felles: Sterke følelser for Polly Jean.

Når jeg har behov for attitude, er forbanna eller opprørt er det alltid en artist jeg vender tilbake til. PJ Harvey, rå, modig, sår og forbanna. Og fantastisk. I love her so.

Så til glede for gamle og nye lyttere:

  1. #1 by Nené on februar 19, 2010 - 11:17 am

    Dette er min nr.1 favoritt av Pj…mhmm

Legg igjen en kommentar

