Gamle kjenninga

Assosiasjonssjuka mi er kanskje hovedgrunnen til at jeg har problemer med å konsentrere meg. Men det er fint også, da, når jeg plutselig etter ÅR husker noe som var stas back in the days. En liten kommentar fra SexySadie, og jeg var tilbake på Tungtvann, kongene fra nord, som jeg av en eller annen grunn ikke har hørt på evigheter.

So – for your listening pleasure (eller mest min egen i grunn): et par gamle sclägers:

  1. #1 by anantharika on januar 19, 2010 - 4:42 pm

    t-t-t-t-tooooongtvaaaaainn!

  2. #2 by Sexy Sadie on februar 2, 2010 - 6:44 pm

    Hmm, undrer på hva jeg skrev…

  3. #3 by slikejenter on februar 3, 2010 - 9:44 am

    Det var noe om fest og det å ikke være bedt 8https://slikejenter.wordpress.com/2010/01/15/pa-nachspiel-med-naboen/#comments). Da begynte var assosiasjonsbanen kort (for meg) til Ubudne gjæsta.

Legg igjen en kommentar

